lunes, 7 de julio de 2008

Vancouver Island, l'ultim reducte







Dons si, que vaig planejar una escapada improvitzada a Vancouver Island, l'illa mes gran de nord-america, vaig visitar Victoria, la capital de British Columbia, on mhi vaig estar 2 nits, despres he passat una nit en un poble que esta completament aillat de civilitzacio, no hi ha ni coberta de movil i es practicament tot de pescadors, es diu Bamfield, i per anarhi o hi vas amb barco o sino tens que fer uns 150 kms entre camins de terra espectaculars (quasi com Finlandia, imagineu com he disfrutat, jeje), el poble tot i aixo es turistic, pero aixo no treu la sensacio de sentir-te com un extrany quan estas alla. La meva intencio a Bamfield era anar a veure les "Tsusiat Falls" (crec que ho he escrit be), unes cascades en les que laigua cau dun penya-segat de 20 o 25m directe a la sorra a uns 10m de la platja, he vist fotos i es molt i molt espectacular, pero per anar-hi havies de fer un Trail de 25kms a peu desde Banfield, cosa impossible en un sol dia i amb el que jo tinc ara mateix, per la qual cosa vaig intentar trobar un cami que shi acostes pero em va ser impossible, t'acabes perdent, pero bueno... algun dia les veure.
I aquesta passada nit he anat a visitar els que son probablement les atraccions turistiques que pugen mes fort de Canada, els pobles d'Ucluelet i Tofino en el Parc Nacional de "Pacific Rim" en plena costa salvatge del Pacific, unes platges espectaculars per fer surf amb un mar que porta molta "mala llet". Com podeu veure en els fotos, pots trobar-te platges de 60 o 70m de sorra quan la marea baixa.
Es molt guapa tota aquesta zona del "Pacific Rim", tambe sha de dir que hi han molts de natius i totems per als pobles i te molt dencant.

Bueno, fins la proxima!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

And also we ensure that when we enter in this specific blog site we see to it that the topic was cool to discuss and not a boring one.

Jordi dijo...

D'on ha sortit aquest en lotto? XD

Good to see you again!

Anónimo dijo...

ara ja hauries d'enendre el primer comentari ala perfecció jajajajaja

deu meu :S
que taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal?
fa dies q no se res eeeeeh!
ai señor..que pesada la comercial akella deu meu si la rossa lletxa
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
cuidat germanet;)

Miki dijo...

Canadianadventurer,

Com va aixo? kuan tornes ???

vinga vaig be !!! ens veiem aviat !