sábado, 12 de julio de 2008

Bye bye Canada!







L'aventura s'acaba avui, aquesta nit la festa sera boja, mes encara del que ho ha vingut sent aquests ultims dies, jeje. Ara es fa dificil marxar d'un lloc on deixes alguns amics, que qui sap si tornaras a veure, pero aixi es la vida, la veritat es que estic tant be aqui que no em faria pas ben res quedar-m'hi un temps mes, mes quan penso que em tocara tornar a agafar la ditxosa rutina que m'anava consumint abans, crec que hi haura d'haver alguns canvis.
Pero en resum, estic molt i molt satisfet de tot el que he viscut aquests quasibe dos mesos al Canada, hi ha hagut molt bons moments, n'hi ha hagut alguns (poquets) de no tan bons, pero es una aventura que, espero i estic segur, em servira de molt.
Arribo dilluns a les 15.00 a BCN, surto de Vancouver d'aqui a un dia i 3 horetes pelades.
Si algu em llegeix i sesta pensant tenir una aventura similar a la meva, sincerament, nomes puc dir-li que deixi de pensar-s'ho i que ho faci!
I res, To everyone of my friends in Canada: I know I won't forget you! I hope to see you again, it doesn't matter where! Thank you for everything!

Nothing really matters!

3 comentarios:

Miki dijo...

oooh !! Palm Beach, que emotiu.

Pues res acaba d'aprofitar els ultims moments in Canada, i que vaigi be el viatge de tornada !!!

Ens veiem aki !!!!

Moll dijo...

Wnu tiu tot lo bo s'acaba. Ens veiem per aqui!!

Jordi dijo...

Ostia se m'ha fet molt curt això! Bueno ja explicàs detalls quan ens veiem. Fins ara!