domingo, 8 de junio de 2008

Neu i fred






Aqui segueixo recorrentme les Rocoses, ara estic a Lake Louise Village, aquesta passada nit ha nevat bastant i aixo fa que els accessos a alguns llocs estiguin tancats i moltes rutes de senderisme estiguin atapeides de neu, tot i aixo, bastant be perque durant el mati plovia una mica pero despres ha parat, aixo si el sol ni l'he vist. I les coses no sembla que vagin a canviar, segons el temps hi ha pluja o nuvols fins 4 o 5 dies mes com a minim...
Ara estic intentant de ferme tot el que son cascades, canyons, etc, a veure si algun dia li dona per sortir el sol i puc veure algo de paisatge, ja que les muntanyes estan cobertes de nuvols.
Bueno aqui van 5 fotos, en tinc moltes, moltes i moltes mes. De fet les he triat a voleo.

Salutacions

2 comentarios:

Moll dijo...

Wenu per fia rriben les tan esperades fotos de les rocoses! Suposo que tot aixo, encara que el temps no acompanyi, es molt millor que les merdes ciutats. Viam si et fot sol, ja iras explicant!

Jordi dijo...

Que ben parit perdre't per aqui tot sol. Jo vull fotos d'ossos i de salmons e! N'hi deuen haber no? :P

Per cert vaig anar a casa teva l'altre dia a buscar un rellotge d'escacs al teu pare per fer un curt XD e quines coses...