viernes, 6 de junio de 2008

Aixo ja mola mes

Te les dedico P*** Piga, ara ja estic a les muntanyes i aixo es un no parar, avui he llogat una bici i me comencat a fer rutes per aqui i realment hi ha tants de llocs per anar i tan benparits en tan poc tros que thi perds.

Aixo es quasi sense sortir del poble de Jasper, la 1a es dun llac que es diu Pyramid i en un punt forma aquesta illa que tb es diu Pyramid, la 2a tambe es del mateix llac pero desde una altra toma, la muntanya del fons sabeu com es diu? Doncs si Pyramid Mt.

Aquesta es del riu Athabasca, que en el seu curs va fent aquestes illetes, laigua baixa amb molta mala llet i hi havia alguns cracks fent rafting, aquest riu neix en el camp de gel d'Athabasca que ja hi anire mes endavant i desemboca a l'Artic, quasi res.

I tambe he tingut temps de nar fins a la Cienaga de los Muertos, llastima que no he vist en Gollum, hagues molat.

Bueno gent, que res que ara si que disfruto i mes dema que tindre cotxe. Per cert, Woi, ets la mascota oficial de Jasper, a cada carrer tens una foto o mes, aqui tadoren! Ah Woi, ahir vaig anar amb un Pub-Restaurant que feien la birra alla mateix, i en feien de 6 tipus diferents, mortal nen la millor birra que he provat mai, ara la clatellada tb va ser d'escandol.

Va, callo, Cuideuvos!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ara si que disfrutes mamon ja et canviaria el lloc. A la primera foto jo i la Lidia tambe i varem estar i mola un pilo apa sort i que vagi tot be records.

Miki dijo...

eii,

Molt guapes les fotos nanu.
Esperu que per nu+ 10$ juguessis al sorteig del Ferrari F-2004 !!!!

Buenu ja xplicaras q tal el cotxe i que disfrutis!!! xo ves en compte per akestes terres descongudes,eee no voldria veure una foto del cotxe panxa enlaire o nedant en algun d'akests llacs jejeje

vingaaaa

NaRcX dijo...

Albert que tal tiu?!
Tu em vaig comprar un llibre que et diu tot el que hi ha en cada una de les arees que et pots parar al llarg de les carreteres, va de collons tiu, el 95% de la gent no es para i saventura a veure que hi ha, a quasi tot arreu estic sol, i hi ha llocs molt i molt benparits! No saben pas lo que es perden!
Com te mapes i tal, ja estic apuntant tot lo que hi ha a cada lloc, per si un cas algun dia a algu li pot servir dalgo.
Vinga tiu ens veiem!