martes, 17 de junio de 2008

Aprofitant els ultims dies...






Avui ja he tornat el cotxe de lloguer, es a dir que lo bo ja sha acabat, lhe aprofitat al maxim i he visitat tot el que he pogut, mhan quedat pendents 2 coses, el Lake O'Hara, que nomes hi tenen acces 3 persones contades i qui hi vol anar sha de patejar una carretera de 11 kms i amb pujada, es a dir, quasi res, i el Mount Edith Cavell, que la carretera tambe estava tancada i quedava massa lluny de Yoho com per fer-ho tambe el mateix dia en bici.
Pero en general estic molt content, crec que he vist moltes coses que a la majoria de turistes que corren per aqui (moltissims per ser lepoca en la que estem) ja els hi hagues agradat veure, ah weno ara que hi penso! tambe mha faltat veure un Grizzlie!

Penjo un video de les Takakkaw Falls que us juro que es impressionant la sensacio que tens un cop ets alla, l'aigua cau directament dun glaciar des de 254m daltura! Pero aquesta carretera la tenien tancada els del Parc, es veu que hi havia molta activitat d'ossos i no la obriran fins a final de juny, per la qual cosa, vaig llogar una bici a Banff, la vaig carregar el cotxe i men vaig anar cap alla, i va valer molt la pena!

Per cert, no se si ho sabeu pero torno un mes abans, torno el 14 de juliol, no perque vulgui sino perque, aqui tot lo referent a menjar i beure es molt i molt car, i no he vingut per arruinarme, tambe ha influit lo dur que es anarse desplacant constantment sense cotxe i sense saber ben be on has danar, i a part de tot aixo crec que el meu objectiu personal ja lhe aconseguit, per lo qual em dono per satisfet, ara mestare desde dema passat fins al dia 13 a Vancouver, vull apendre angles, anar la playuki i fer vida de ciutat!

Ens veiem

PD: No us poseu amb les meves Converse All Star xavals! Si sabessiu per on han arribat a passar... i encara estan duna peca!! jeje

PD2: Brufi era hora tiu!, molt guapes en general, pero es un altre rollo, si treballen de cara al public son molt simpatiques i tajuden molt, pero a la que hi comences a xerrar tadones que son molt mes tancades i series que aqui, molt mes dificils! No se, potser es xq estic en un lloc molt turisitic ara mateix, ja veurem a Vancouver!

PD3: Imma no siguis modesta, ja se que em trobes a faltar molt... jajaja. Jo si que us trobo a faltar a tots!




P6150269
Cargado por NaRcX


5 comentarios:

Anónimo dijo...

uala estic flipant am les fotos..
kina pasadaaaaaaaaaaaaa

la bici kina gracia jajajajaj
ostia tornaras mes pepino enkara germanet jajajajaja :D

air no tenies cobertura...no mestranya si esta al cul del mon :(
el civic esta en bones mans eh?
no pateixis!
va ja parlarem ;)
a cuidarse eh i res d'ossos jajaja

Jordi dijo...

Peasho cascada tu! Als videos no es veu gaire bé, però he buscat fotos per internet i sí, és enorme!
Mola que et prenguis la justícia al teu aire hahahh

Moll dijo...

Puta camara, realment amb la vista si que deu ser impressionant pero des daqui sembla la resclosa d'Amer aixo...

Anónimo dijo...

com mola el paisatge, es una passada.
Nei torno a estar al dekat, si vols ke t'arregli akesta merda bici ke tens mo dius, fem servei 24h a qualsevol part del mon xd

++++++++++++++++++++++++++++

COMENÇA LA SUBASTAAA:

----> 2 EUROS X LES CONVERSE DEN PALMA !!!

++++++++++++++++++++++++++++

Anónimo dijo...

Onte hi han pepinos?

Babot si! son una passada, i sobretot el moment, estarhi tot sol sense un putu japo merodejant va ser mel, pero la camera es una merda, ja et vaig dir que em deixessis la teva Lluis, jisjis.

Per cert, que fa en Cicres esta hivernant encara? no sha ni dignat a comentar al blog, segur que ni se lha ni mirat el deu que el va parir, doneuli records que en el Grand Theft Auto no mhi trobara pas!

Woi! si tiu! ves a casa i agafala i fesme una bici benparida, que es una merda!!! ja et pagare!