martes, 27 de mayo de 2008

Welcome to Canada



Per fi puc escriure i pujar algunes fotos! doncs aixi esta el tema aqui, ha plogut molt fort durant bastants de dies fins avui, que ha parat, i esta tot molt ple daigua.

El viatge va ser un conyassu, son quasi 13 hores seguides a dins avions si els comptem tots 2, pero bueno, els avions estaven molt be i el servei genial, no se quantes vegades ens van portar menjar, beure, galetes, podies mirar entre 8 pelis de les ultimes en espanyolm bueno mexica, en el teu seient... molt be

I arribes destrossat i quan veus que esta ploguent et desanimes encara mes, i si a sobre, l`aeroport cau un merder lluny de l`hotel i has d`espavilar-te en transport public... o aixo, o demanar un taxi que per la broma men volien birlar 25$, en bus i tren em va costar 2,5$, pues encara mes.

La ciutat aquesta de Calgary no es que sigui gran cosa i encara sort que per fi ha deixat de ploure i la gent surt al carrer, xq aquests dos primers dies mestava rallant ja. Aixo si, ha deixat de ploure pero fot un fred que pela. En la meva opinio aquesta es una ciutat per anar amb cotxe, xq tot esta molt separat, i pateges molt, i es el que veus, molt de cotxe, molt de pepino, es impressionant la de carracos que corren per qui, no us enganyo si dic que un dia qualsevol pots veure tranquilament 20 Hummers, aqui el que te un Celica es com el que alla te un Ibiza, i tots amb un motors impressionants. Aixo si, si a Espanya tinguessim aquests cotxes, crec que les planxisteries, les funeraries i els mossos es forrarien, aqui la gent no corre, x lo qual cosa et preguntes xq collons es compren aquests pepinos si van com tortugues!

I lo que deia, la ciutat en si no te gaire res, quatre escultures dels quatre tius que la van fundar, algun parc que veus un merder de penya fent footing o marejant la perdiu, i el bufalo aquest que vai veure i em va fer gracia jeje.

La gent aqui esta super mesclada, veus un merder de xinos o de gent de per alla, un merder de veritat, i mexicans tambe i negres i arabs... Quasi diria que hi ha mes gent d`aquesta que no pas blancs, i tot es bastant car, si vas a menjar fora et claven uns 25$ de mitja a no ser que vagis a un fast food i l`alcohol es molt car, una birra en un bar et costa entre 4 i 6 $.

I res, que aqui estem sobretot aprofitant per estudiar angles xq me donat compte que en tinc menos idea del que em pensava jeje.

Bueno gent ens veiem mes endavant i mersi per comentar!!

PD: se que faig faltes, pero es que no se pas com cony es posen els accents en aquest teclat

6 comentarios:

Moll dijo...

Ei pavu! Si segueixes fotent aquests posts tan llargs i especifics (cosa que espero que continui fins lultim dia) no caldra pas que viatji a Canadà.
Vaia putada lo de la pluja pero bueno, tens 3 mesos per davant!

Jo ja piraria cap a les muntanyes directe. JEej!

Wenu aqui estem, seguint els teus canadian steps dia a dia.

Jordi dijo...

Ole ole palmarian steps!

Jo també et seguiré els progressos, a veure si d'aqui a unes setmanes ja pots escriure algun post en anglès (o francès) com aquell qui res ;)

Va ànims i ves escrivint e! encara que siguin parides. Com està de mosses? per treure algun tema... heheh

Imma dijo...

Neeeeeen!!!
Tens algun putu problema amb els Ibizas...ejjeje...k abans tu tb en tenies eeeh!!!jejej.
Doncs m'alegro molt k hagis arribat be i pel k explikes segur k aixo es genial. M'ha fet molta gracia lo k has dit...k tens menys ideA d'anglès del k et pensaves..jijiji..segur k aixo ens passaria a tots. De fet no et preocupis pk kuan vaig anar a Irlanda portava una setmana alla i nose com m'ho fotia xo ja xerrava pels descosits i nose ni com m'ho feia, i no ho recordo com algo k em costes. Kun arribis aki te n'adonaras...segur k t pasara el mateix...
Bueno va ja callo k soc una mallarenga!
Fins aviat. Petons i abraçades!

Anónimo dijo...

Home no puc anar directe a les muntanyes sense saber angles, i si mataca un os que vols que li digui?

Bebada! Pues be, si tagraden rossetes es el teu lloc, si tagraden asiatiques tb, i si tagraden gordetes tb, ara no busquis una asiatica rosseta xq encara no lhai vista jaja.

Ho deia x comparar lo de libiza Imma, es el 1r cotxe q se mha passat pel cap xD.
Si! el problema es que aquesta gent parla massa rapid i quan jo tot just estic processant la 1a paraula ells ja han acabat la frase, po weeeno.
Petons wapissima!

Cuideuvos!

Anónimo dijo...

una rossa no me la portis com a cunyada eH? ja ho saps
jajaja

Anónimo dijo...

Dons haura de ser peliroja perque les morenes no em volen, jaj