domingo, 25 de mayo de 2008

És hora


Bueno doncs, és el dia, avui hi som, demà ja no hi serem, però hi tornarem a ser. La veritat és que com més s'acosta el moment més lluny queda tot, sobretot després de tots els ànims que m'heu estat donant tots aquests dies.
Ara he acabat de fer les maletes, bueno, la motxilla que em va encolomar en Wana, que per cert, pesa un ou i no hi ha res!
En fi que demà m'espera un dia d'avions, a les 6.55 desde Barna surt el 1r vol cap a Frankfurt, on si Déu vol arribaré a les 9.05 i després a les 9.55 surt el vol cap a Calgary, que dura 10 hores, aixó dels avions és genial, hi entres a les 10, voles 10 hores i quan arribes a lloc tot just són les 12 del matí, bueno aquí tindreu les 8 del vespre.
Res que merci a tots pels ànims i ajudar-me, i que us trobaré a tots molt a faltar, inclús als que es queden adormits com en Brufi, Macri gràcies x dedicar-me lo del fotolog, ets genial, igual que tots, sou genials.
I "aviso a navegantes", encara que jo no hi sigui, no vol dir que no estigui pendent de la meva germana eh, o sigui que el primer que no la tracti com es mereix, haurà de passar comptes amb mi a la tornada, bueno, tots menos el comptable eh, jaja.

flyyy...!!

3 comentarios:

Moll dijo...

Has arribat be?

Imma dijo...

Hola makuuuu!!! Ke has arribat be o no? Esperem k si...Ara ja està, ja hi ets pel tros i no puc parar de dir quanta enveja k em fas. Espero k ben aviat siguis tu el k et despedeixes de mi, si Déu vol el curs k ve...sera molt bona senyal!!! Doncs bè que vagin molt be els primers dies...i els últims...xo diuen k els primers costen més...
Ja ens aniras tinguent al corrent de tot oks.
Petoooons

Anónimo dijo...

Hola nano suposo que ja ets a lloc que vagi tot molt be i cuidat molt ja anirem parlant apa sort.